602 631 329

Kredyty Hipoteczne Kredyty Konsolidacyjne Kredyty Refinansowe Kredyty Inwestycyjne Kredyty Na Start Kredyty Gotówkowe Kredyty Samochodowe Leasingi DOTACJE I POŻYCZKI Z UE

Vademecum Kupującego

 

Z OPTIMUS Nieruchomości i Finanse zakup nieruchomości o jakiej marzysz to jedynie prosta formalność. Dzięki nam Twoje poszukiwania będą łatwe, proste i SKUTECZNE.

 

Jesteśmy po to, by Ci pomóc i odpowiedzieć na każdego twoje pytanie.

 

7 kroków do realizacji Twoje Celu

 

I KROK. Określ własne wymagania.

Każde marzenie warto sprecyzować. Dobrym pomysłem jest przygotowanie listy Twoich oczekiwań co do cech nieruchomości. W spisie określ w kolejności od najważniejszych do mało istotnych, które parametry nieruchomości są dla ciebie priorytetem, a których nigdy nie zaakceptujesz. Ważne jest też określenie miejscowości, które są dla ciebie lokalizacyjnie atrakcyjne.

 

II KROK. Określ cel kupowanej nieruchomości.

Parametry jakimi należy się kierować przy wyborze nieruchomości, zmieniają się w zależności o faktu czym dla nas ma być dana nieruchomość.

Dom = twoje wszystkie istotne wymagania.

Inwestycja = parametry zgodne z kryterium zysku.

Nasza kadra wyspecjalizowana jest, aby pomóc Ci w precyzyjnym określeniu twoich wymagań. Możesz liczyć na konsultację w sprawie trendów panujących na lokalnym rynku nieruchomości.

 

III KROK. Sprawdź swoje możliwości finansowe.

Pamiętaj marzenie, nie zawsze idzie w parze z możliwościami finansowymi. Zakup nieruchomości to inwestycja długoterminowa. Ustalenie ceny, którą Jesteś w stanie przeznaczyć na zakup nieruchomości, jest kluczowym elementem.

Do Twojej dyspozycji są doświadczeni pośrednicy finansowy.

Dowiedz się więcej

 

IV KROK: Wybór nieruchomości.

Kiedy już wiesz co chcesz kupić, czego oczekujesz od nieruchomości i na co pozwala ci twój budżet, w poszukiwaniach możesz liczyć na nasza pomoc. Twój opiekun:

  • pośród wszystkich dostępnych ofert na lokalnym rynku, wybierze dla Ciebie oferty zgodne z twoimi oczekiwaniami,
  • bezzwłocznie drogą e-mailową lub telefoniczną poinformuje Cię o nowej ofercie zgodnej z twoimi parametrami,
  • przedstawi Ci plan prezentacji interesujących Cię nieruchomości oraz wspólnie wybierze się z Tobą na ich oględziny,
  • przedstawi Ci szczegółowe informacje odnośnie stanu prawnego wybranych przez Ciebie inwestycji.

Już dziś zacznij z OPTIMUSEM szukać swojej nieruchomości!!!

Chcę kupić

 

V KROK. DECYZJA.

TWOJA DECYZJA = TWÓJ WYBÓR = TWOJE ZDANIE.

Dobrze przemyślanie kroki od I do IV, pomogą rozwiązać ci wszelkie wątpliwości i z podjęciem decyzji nie powinieneś mieć większego kłopotu. Wszystkie wątpliwości i pytania zgłaszaj do swojego pośrednika, jego doświadczenie może okazać się bardzo pomocne.

Pamiętaj!!! Decyzja zawsze należy do Ciebie, ale przy jej podejmowaniu nie jesteś sam. Nasi specjaliści zawsze czekają w pogotowiu.

 

VI KROK. Negocjacje.

Wspaniale!!! Jesteś w połowie drogi, by stać się posiadaczem swojej wymarzonej nieruchomości. Po dokonaniu wyboru, niezbędne jest spotkanie wraz z właścicielami nieruchomości w celu ustalenia warunków transakcji, czyli:

  • ceny,
  • terminu i sposóbu zapłaty,
  • terminu przekazania mieszkania,
  • różnych okoliczności towarzyszcych np. konieczność zawarcia umowy przedwstępnej.

Kadra Optimus Nieruchomości & Finanse posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu skutecznych metod i technik negocjacji. Pamiętaj, dobro Klienta i bezpieczeństwo transakcji to dla nas najważniejsze cele.

 

Z nami negocjacje to miłe spotkanie stron przy dobrej filiżance kawy!


VII Krok. Finalizacja transakcji.

Finalizacja transakcji to już tylko formalność. Drogi Kliencie na TEN dzień, zapraszamy cię wypoczętego i zadowolonego do notariusza.

Optimus, jako Twój opiekun, zajmie się wszystkim:

  • przygotujemy dokumentację do notariusza,
  • poinformujemy Cię, co powinieneś posiadać przy sobie na akcie notarialnym,
  • dopilnujemy formalności związanych z kredytem hipotecznym, jeśli transakcja będzie finalizowana ze środków bankowych,
  • dopilnujemy formalności urzędowych po akcie notarialnym ( np. zgłoszenie PCC 3 do Urzędu skarbowego, zgłoszenie danych do opłaty gruntowej, zgłoszenie wpisu hipotek do Ksiąg Wieczystych, dostarczenie Księgi Wieczystej do banku, gdy hipoteki zostaną wpisane, w celu obniżenia raty kredytu itp.),
  • będziemy obecny przy przekazaniu nieruchomości.

 

!ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Nasi partnerzy